maanantai 6. maaliskuuta 2023

Ihana kevät!

Vähänkö siistiä, nyt on jo maaliskuu!

Sehän tarkoittaa sitä, että kohta on kesä. Tai no, ensin kevät. Se tarkoittaa myös sitä, että meikä on nyt 9v ja 1kk ikäinen, koskapa juhlin synttäreitäni helmikuun alussa. Synttärin kunniaksi toi ihminen raahas mut ortopedille, koska mun polvi oli kipeä. Siellä mut pistettiin väkisin päivätirsoille. En ois halunnut just sillon nukkuu, mut minkäs teet kun piikkiä tuli kankkuun kaksin kappalein, kun ekan teho ei riittänyt. No, sit mä olinkin niin kuutamolla etten meinannut jaksaa herätä. On tää, eka ei saa valvoa ja sit kun vihdoin nukkuu, ruvetaan tökkimään hereille. Aina ei ole helppoa olla pieni koira.



Ei meitsistä mitään vakavaa onneks löytynyt, selkä ja lonkat näytti kuvissa hyvältä ja siellä kipeässä polvessakin oli vain ihan pikkasen turvotusta. Kuiteskin kipu piti saada pois ja kun mun selkäkin oli mennyt aika juntturaan sen polven varomisen takia, niin sain lisää piikkiä ja sit vielä jotain pieniä harmaita pillereitä kotiin syötäväks. Toivottavasti toi ihminen tietää mitä tekee, koska mähän syön kaiken mitä mulle tarjotaan.

Meikä menee kontrolliin reilun parin viikon päästä ja toivottavasti voidaan jättää ne harmaat pillerit pois. Mä oon kyllä ollut jo tosi hyvässä kunnossa. 

Samalle keikalle tulee mukaan Kaisu, sehän on polvivaivojen konkari ja nyt tarttis päivittää senkin tilanne ja saada ehkä jotain uutta lääkettä. Sehän syö niitä hamaan tappiin, mitä se ikinä tarkoittaakaan. Se on aika jumissa koko ajan kun ei se osaa varoa mitään kun se on tommonen vatipää. Painelis päistikkaa varmaan jyrkänteeltä alas, koska ei vaan huomais sitä kun pitää kytätä muita ja töylätä kaikkee outoo koko ajan. No, se on semmonen.




Mun toinen tytär Tuuli kävi hammasputsissa ihan vuoden alussa ja siltä otettiin pois muutama pikkuhammas edestä. Nyt meillä molemmilla on hammastodistus, että jos mennään vielä joskus näyttelykehään. Nähtäväks jää. Mulla räjähti tukka ihan totaalisesti muutama viikko sitten ja ihminen mietti johtuisko se lääkkeistä. Kyllähän mulla on karvoja vaikka lampaat söis, mut näytän tällä hetkellä virttyneeltä vanupallolta, joten saas nähdä kuin käy.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti