maanantai 15. toukokuuta 2023

Äitien, eli mun päivä

Eilen vietettiin äitienpäivää ja tietty mä sain siitä osani, koska äiti olen. Ei mul ole ku yks pentue, mut onhan sekin, kuiteskin viis lasta samalla vaivalla. Ihminen aikanaan mietti liian pitkään toista pentuetta mulle, ni mul tuli sit kohtutulehdus ja kohtu poistettiin, joten se meni sit siinä. Mut ehkä ihan hyvä näin, tiä kuinka monta niistä pennuista olis jääny tänne nurkkiin pyörii..


Otettiin tämmönen perhepotretti, minä ja tytöt. Manta on niin jättiläinen ja sit tossa se vielä istuu korkaemmalla. Mut on se muutenkin mua 10cm korkeampi ja tuplasti mun painonen! Tuuli on sit aika sopivan kokoinen ja meikä itte vähän kitukasvunen. Mut oon kyllä jo yhdeksän vuotta osannu käyttää mun pientä koko näppärästi hyväksi.

Mutta mutta, näin tätäkin kautta myöhästyneet äitienpäivätoivotukset kaikille mahdollisille äideille 💜

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti